Aşağıda sıkça karşılaştığımız sorular ve cevapları bulunmaktadır.
Neden giriş yapıp ürün alamıyorum?
Web sitemiz üzerinden sadece mevcut müşterilerimiz alışveriş yapabilmektedir. Siz de müşterimiz olup bizden toptan olarak gümüş takı almak istiyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin.
Nasıl müşteri olurum?
Müşterimiz olabilmek için, gümüş takı satışı yaptığınız en az bir kanalınızın olması gerekmektedir. Özcan Gümüş gerekli gördüğü durumlarda ‘Ticaret Sicil Kaydı’, ‘Vergi Levhası’ vb. resmi belge isteyebilir.
Üye oldum onaylanır mı?
Üyeliğinizin onaylanıp, web sitesi üzerinden ürünleri görmek ve satın alabilmek için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Üyeliğim olduğu halde siteye giriş yapamıyorum, neden?
Web sitemiz, ürün fotoğraflarının / bilgilerinin kopyalanması ve farklı konumlardan giriş yapılmasına karşın bazı güvenlik önlemleri alır. Sistem ürün fotoğraf / bilgilerinin kopyalandığını ya da farklı IP adresleri üzerinden giriş yapıldığını algıladığı an, üyeliğinizi askıya alabilir. Üyeliğinizin tekrar aktif edilmesi için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Sadece gümüş takı satışı mı var? Perakende satış var mı?
Sadece gümüş takı satışı yapıyoruz. Perakende bir satış kanalımız yok, satışlarımız sadece toptan.
Türkiye dışı siparişlerde hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz?
Anlaşmalarımızın olduğu DHL, UPS, Fedex kargo firmaları ile birçok ülkeye gönderi yapıyor, son derece hızlı ve güvenli bir şekilde size ulaşması için bu konuda oldukça hassas davranıyoruz. İhracat konusunda 30 yıllık tecrübemize dayanarak, uluslararası siparişlerinizde bize sonuna kadar güvenebilirsiniz.
ARADIĞINIZI BULAMADINIZ MI?
Bizimle iletişime geçerek sorularınızı iletebilirsiniz.